21 oktober 2012

Dumpstrat

Det blev av olika skäl ett långt uppehåll från bloggandet. Tänkte idag att nu får jag allt lov att komma igång igen. Har drygt tio årsgamla utkast till inlägg i olika ämnen som väntar på att förfärdigas, men jag börjar med ett lättsamt med många bilder. Dumpstring alltså. Häromdagen var jag ute tillsammans med en vän och vi hittade som vanligt sjukt mycket mat av tillräckligt god kvalitet. Rätt mycket av det här ger jag bort till vänner. Känner mig faktiskt lite som en modern Robin Hood ibland.

Den samlade skörden
Köttfärs och strömming till 100 % reducerat pris som väntar på att bli kattmat
Portionsförpackat samt förväntansfull aspirant
Frukten inkl. kanske 40 kg äpplen

Grönsaker samt annat såsom ägg och sylta till katterna
Ett oförsvarligt antal dajmbollar från Delicato. Värt att provsmaka?
Ja, hen är inte ledsen i varje fall :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar