12 mars 2014

Födelsedagsbarn

Den leende tårtan
Idag har mitt älskade äldsta barn Artíga fyllt åtta år. Vill också passa på att uppmärksamma att mitt älskade yngsta barn Torun fyllde tre år den 2 februari. For the record.

Artíga fick ta ledigt från skolan för att umgås med sina föräldrar på sin bemärkelsedag. Osis att jag blivit sjuk och legat utslagen i sängen mest hela dagen. Inte mycket att göra.

Artíga i sin nya klänning
En present från vår vän Annika
Det blev i varje fall en kul heldag tillsammans med sin mamma där de bland annat besökte musikmuséet. Dace bakade en god tårta som även jag fick smaka av när de var förbi på morgonen för att kolla läget. Såg dock själva tårtan först genom facebook. Den är fin, samtidigt som den är lite läskig. På kvällen gick vår vän Helena med Artíga på bio. De åt lite efteråt och sedan lämnade Helena Artíga hos mig.

Visst påminner jag lite om
Ewan McGregor? :-)
Vi har passat på att fira lite efter bästa förmåga. Artíga fick en present av mig och sedan mumsade vi på lite kladdkaka och kiwi. Artíga ville nödvändigtvis spöka ut mig och resultatet kan väl sammanfattas med sexig sjukling.

Födelsedagskort
Det verkar som att vår älskling haft en bra dag. Väl unnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar